מחפשים לשדרג את מקום העבודה או הבית?

האם פעם העליתם על דמיונכם שיהיה אפשר להדפיס הדפסים על זכוכית ולקבל זכוכית מודפסת. לפעמים נדמה שאין דבר שלא ניתן לעשות היום. בני האדם כל כך חכמים ויודעים להמציא טכנולוגיות מדהימות וזה רק הולך ומשתפר. רוצים לשדרג את המשרד ומישהו אמר לכם לשלב זכוכית מודפסת? הוא לגמרי צדק. בשביל לקבל דוגמאות ולהבין מה זה בדיוק אומר הרימו טלפון לחברת גלאסי שמתמחה בדיוק בייצור והתקנה של חיפויי זכוכית לכל מקום שאתם מעוניינים בו.

זכוכית מודפסת – תדפיסו לי פרח או אולי את מגדל אייפל

כמה מרגשת העובדה שאנחנו תמיד יכולים לשנות ולו במעט את מקום העבודה שלנו, המשרד או לחלופין את אחד החדרים בבית שלנו. אפילו רק על ידי תוספת של חיפויי מזכוכית לאחד החדרים, תקבלו שינוי כל כך גדול שתרגישו שאתם מבלים בחדר אחר שהוא לא שלכם. כאילו עברתם דירה או לבניין משרדים חדש ויפה יותר. אולי לא ידעתם אבל חוץ מחיפויי הזכוכית הרגילים שאנו רואים מדי פעם כמו כאלו שקופים או בעלי גוון צבע כלשהו, ניתן גם להדפיס הדפסים על פי טעמכם האישי ושאתם כמובן אוהבים. בבואכם להחליט איזה הדפס מתחשק לכם, עליכם לחשוב על אחד כזה שמצד אחד יהיה מעניין ומגניב וכזה שלא רואים בכל מקום ומהצד השני הדפס אולי נייטרלי או יותר נכון כזה שתוכלו "לסבול" ושלא יימאס עליכם עם הזמן. תוכלו לצייר משהו בעצמכם או לשכור שירותים של אמן על מנת לקבל משהו באמת ייחודי ומותאם אישית. יש מלא רעיונות, החל מדברים סטנדרטיים יותר כמו פרח הלילך או ורד מפתה, לרשמים של נוף כמו חוף הים או אחת מהערים שאתם אוהבים במיוחד כמו ניו יורק או תל אביב, לרישום סקסי יותר, קריקטורה של המשפחה, או משפט שנותן לכם אוויר לנשימה. ההמלצה היא לעשות ישיבה משפחתית, להעלות רעיונות ולהחליט יחדיו כי באמת שאין סוף לרעיונות וגם תרצו שכל בני הבית יתחברו להדפס המיוחד והמיוחל. עשיתי לכם חשק? יאללה תכנסו פגישה משפחתית.

הבחירה האולטימטיבית

בחירת ההדפס היא בהחלט החלק המאתגר שבחידוש המבוקש בייחוד כשמדובר מספר רב של אנשים שצריכים לקחת את ההחלטה. בחברת גלאסי יוכלו לעזור לכם להחליט ולהציב בפניכם שיקולים שאולי לא הייתם מודעים אליהם ובכך יעזרו לכם להוריד אפשרויות. בחברת גלאסי יש אנשים מופלאים, אדיבים ומקצועניים שיהיו כאן עבורכם לכל שאלה, עצה או הבהרה.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
זכוכית מודפסת

עוד בנושא

חיפוי קירות פנים
חיפוי קירות פנים

חיפוי קיר הוא פתרון שמאפשר לכם להוסיף דוגמאות מדהימות, צבעים מרהיבים או נגיעות יצירתיות לקירות הבית או העסק שלכם. חיפוי

קרא עוד »

השאר פרטים ונחזור אליך

This will close in 0 seconds

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן