חיפוי זכוכית למטבח בצפון

חיפוי זכוכית למטבח הוא בחירה פופולרית בקרב מעצבי פנים ובעלי בתים שרוצים לחדש את החלל שלהם במהירות ובקלות מבלי לוותר על הסגנון. זה לא בלתי צפוי, כיוון שחיפוי זכוכית הוא האפשרות הטובה ביותר עבור כל מטבח, המציע גם יופי וגם פונקציונליות. למרות שעוביו של חיפוי זכוכית למטבח בצפון רק כמה מילימטרים, זכוכית היא חומר יציב במיוחד שלא יתקלקל או ידהה עם הזמן. חיפויי זכוכית במטבח גם אינם לוכדים אבק ושומן כפי שיכולים חומרים אחרים, מה שהופך אותם לפשוטים לניקוי. משטח הזכוכית מעניק למטבח אווירה של שפע עכשווי.

למשטחי זכוכית יש מספר יתרונות; מה הם?

חברת גלאסי היא החברה המובילה בארץ בתחום חיפוי זכוכית למטבח בצפון, ומחזיקה במגוון הסגנונות הגדול ביותר בשוק. כשזה מגיע לקירות ולמשטחים של חדר האמבטיה והמטבח שלך, זכוכית מחוסמת מציעה מספר יתרונות. חיפוי זכוכית היא האפשרות הטובה ביותר אם אתם רוצים ללכת על מראה מסוגנן ומקורי. משטחי זכוכית ומשטחי עבודה עשויים זכוכית הם רכישה מצוינת מנקודת מבט אסתטית, פונקציונלית והיגיינית. זכוכית זוכה לפופולריות כחומר עבור משטחי עבודה, בשל תכונותיו החיוביות הרבות.

התכונות ההיגייניות של חיפוי זכוכית למטבח בצפון

מכיוון שהיא לא נקבוביות, זכוכית היא סניטרית להפליא מכיוון שהיא לא יכולה להכיל חיידקים או להחזיק שומן. זכוכית, בניגוד לאריח, היא פשוטה לתחזוקה בגלל הגימור המבריק שלה. ניתן להסיר בקלות סימנים או כתמים על משטח הזכוכית באמצעות כל חומר ניקוי המבוסס על כימיקלים, כגון אקונומיקה, ומטלית או ספוג. אפילו חומרי ניקוי תעשייתיים ורפואיים עשויים לשמש כדי להסיר ולהרוג ביעילות סוגים רבים של וירוסים, חיידקים, אצות ופטריות ממשטחי זכוכית מחוסמת ומשטחי עבודה, מה שהופך אותם לאופציה האידיאלית לשמירה על אבטחת הבית מפני חיידקים מסוכנים.

היתרונות העיקריים של חיפוי זכוכית למטבח בצפון:

  • תנאים נקיים וסניטריים יותר
  • ללא ריחות מזיקים
  • לא דליק ולא עלול להיות מסוכן
  • הצבע לא דוהה
  • חסין אש וקשוח כמו מסמרים

להזמנת חיפוי זכוכית בהזמנה אישית בהתאם לסגנון העיצובי של המטבח שלכם, צרו קשר ע חברת גלאסי, והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
חיפוי זכוכית למטבח בצפון

עוד בנושא

השאר פרטים ונחזור אליך

This will close in 0 seconds

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן