תביאו את המטבח הכפרי אליכם הביתה

אם אתם מאלה שאוהבים לנפוש בצימרים כפריים אז למה שלא תביאו את העיצוב הכפרי אליכם הביתה ובין היתר תתקינו חיפוי זכוכית למטבח כפרי שיגרום לכם להרגיש שאתם בצימר כל השנה. אם אתם בקטע של לשנות את העיצוב של המטבח שלכם ומתחשק לכם לקחת צעד גדול לשנות אותו מקצה לקצה תוכלו להתחיל עם החלפת אריחי הקרמיקה במטבח בזכוכית מהממת. צרו קשר עם חברת גלאסי שמספקת עבודות מדהימות בכל מה שקשור לחיפויי זכוכית וישמחו לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

חיפוי זכוכית למטבח כפרי – הצימר מגיע אליכם הביתה

לא לכולנו יש מזל כזה גדול, אבל חלקכם בוודאי קיבלתם בירושה שטח ובניתם עליו בית או פשוט קיבלתם דירה חדשה או זכיתם באחת מתוכניות המדינה כמו המחיר למשתכן ועכשיו אתם יכולים לעצב את הבית שלכם איך שאתם רוצים. יש מלא סגנונות לעיצוב של בית אבל זו שישראלים מאוד אוהבים היא זו הכפרית. עיצוב כפרי הוא עיצוב שהולך מאוד היום בשוק. כנראה שהתחושה שבה אנחנו חיים במעין צימר שהוא שלנו בכל חודשי השנה ולא רק בסוף שבוע אחד ויחיד באוגוסט, היא תחושה שרבים חושקים בה ובעצם למה לא, במידה וקיימת אפשרות. אז שלב ראשון בעיצוב מטבח כפרי הוא בחירה בחיפויי זכוכית שמתאים לאווירת הכפריות שנרצה. יש לא מעט הדפסים מומלצים כאשר הקו שינחה אותנו הוא קו של זכוכית בגוון חמים יותר ושבאמת תיצור המשכיות יחד עם העיצוב הכפרי של המטבח ושל הבית בכלל. הרבה אנשים אוהבים חיפויי זכוכית עם הדפסים של צמחים או עצים, כמובן שכל הדפס כזה יהיה מעודן ובגודל שמתאים ומוצא חן בעיני הלקוחות. אפשר גם להתקין חיפוי זכוכית חלק אבל בגוון של צבע שיוסיף בדיוק את השיקיות ואת הטאצ' הקטן שבלעדיו המטבח לא היה שלם. כדאי לדמיין בראש שלכם בגדול איך הייתם רוצים שהמטבח ייראה ואפילו מהפרט הכי קטן. אל תהססו גם לשרטט על דף נייר את הפנטזיה שלכם. היום אפשר להגשים בקלות חלומות ולאו דווקא עם המון כסף אז לכו על זה.

מטבח כפרי גם בעיר

לא מעט מתושבי ישראל גרים בערים עמוסות וצפופות. למרות זאת, יש לנו את היכולת לעצב את ביתנו בכל סגנון שנרצה וגם כזה כפרי. חיפוי זכוכית יכול לעזור ביצירת הסגנון העיצובי שנבחר בו. בחברת גלאסי יש אנשים שמייצרים חיפויי זכוכית מושלמים, יידעו לייעץ לכם ולהתקין לכם את הזכוכית שתבחרו במקצועיות שאין כמותה. מחפשים מידע נוסף ורעיונות על זכוכית מודפסת? צרו קשר עוד היום.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
חיפוי זכוכית למטבח כפרי

עוד בנושא

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי קיר זכוכית למטבח חיפוי קיר זכוכית למטבח, לאמבטיה או לסלון הינו המענה המושלם עבורכם. לאורך השנים האחרונות, השימוש בחיפויים

קרא עוד »
חיפוי קיר טלויזיה
חיפוי קיר טלויזיה

כשהטלוויזיות הופכות לגדולות יותר ויותר, קיר הטלוויזיה הופך לנקודה בולטת ברוב הבתים המודרניים. כיום, מעצבי פנים רבים רואים בהתקנת חיפוי

קרא עוד »

השאר פרטים ונחזור אליך

This will close in 0 seconds

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן