סרגלים דמוי עץ

שיפוץ חדרי אמבטיה זה לא משהו שרוב האנשים עושים כל יום. לאדם הממוצע זה יקרה רק פעם או פעמיים במהלך כל חייו. כתוצאה מכך, תהנו מהתהליך ותלמדו הרבה לאורך הדרך, אבל תתמודדו גם עם מכשולים מסוימים שעלולים להיווצר במהלך השיפוץ. תצטרכו לקבל כמה החלטות משמעותיות כמו בחירת חיפוי קירות מתאים. סרגלים דמוי עץ שתבחרו לקירות חדר האמבטיה שלכם ישחקו תפקיד מרכזי בכך. אך אל דאגה, חברת גלאסי כאן כדי לעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

מדוע כדאי לבחור סרגלים דמוי עץ לחדר האמבטיה?

בגלל משקלם, עלותם ומורכבות ההתקנה שלהם, אריחי קרמיקה לרוב אינם מתאימים לשימוש בשיפוץ חדרי אמבטיה. מנגד, סרגלים דמוי עץ לאמבטיה הם אלטרנטיבה מצוינת לחיפוי הקיר מכיוון שהם מבטלים את הבעיות שמגיעות עם לוחות קרמיקה, תוך שהם נותנים את היתרונות שאתם מצפים להם, כמו למשל, עמידות ללחות, עמידות לשינויי טמפרטורה, ניקיון קל ופשוט ועוד.

בגלל יכולת ההסתגלות של הפולימר, אתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים עבור סרגלים דמוי עץ לחדר האמבטיה שלכם. ניתן לשלב את החיפוי עם מגוון מוצרים וריהוט משלים של חדר האמבטיה.

התקנת חיפוי קירות מול אריחי קרמיקה

להתקנת אריחי קרמיקה יש מוניטין מאתגר. התקנת אריחים יכולה לקחת ימים רבים, ובעלי בתים רבים יכולים לצאת לא מוצים מהתוצאה, עם עבדו אנשי מקצוע שלא מומחים בתחום. חיתוך האריחים לגודל הרצוי עלול לגרום לחתכים לא אחידים או לאריחים פגומים אם חסרה לאיש המקצוע המיומנות הדרושה.

לעומת זאת, התקנת סרגלים דמוי עץ לאמבטיה מסוג חיפוי פולימר היא קלה כמו בחירת הדבק המתאים והדבקתו על הקירות. כלים ידניים פשוטים הם כל מה שצריך כדי לחתוך לוחות פולימר בדרך זו, ואין צורך לדאוג מפגיעה בלוחות בתהליך.

חיפוי לקירות מספק את כל הצרכים של חדר האמבטיה. מבחר עצום של חיפויים עומד לרשותכם, כך שברגע שתבחרו את העיצוב המתאים תוכלו לגשת ישר להתקנה. אם יש לכם שאלות או חששות לגבי התקנת חיפוי קיר לחדר האמבטיה שלכם, הצוות המקצועי של חברת גלאסי כאן כדי לסייע לכם.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
סרגלים דמוי עץ

עוד בנושא

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי קיר זכוכית למטבח חיפוי קיר זכוכית למטבח, לאמבטיה או לסלון הינו המענה המושלם עבורכם. לאורך השנים האחרונות, השימוש בחיפויים

קרא עוד »
חיפוי קירות
חיפוי קירות

רוב האנשים ישקלו רק לתלות תמונה או טפט כאשר שוקלים עיצוב קיר. עם זאת, ישנה עוד אפשרות מצוינת שלעתים קרובות

קרא עוד »

השאר פרטים ונחזור אליך

This will close in 0 seconds

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן