חשוב למחזר זכוכית

מי שמכיר את האופציה של זכוכית מודפסת למטבח, הרוויח. לא כולם מודעים לאפשרות של שדרוג הבית או המשרד על ידי תוספת של זכוכית מודפסת. זכוכית מודפסת היא תוספת סטייליסטית שמתאימה לכל מי שרוצה לגרום לבית שלו להיראות יוקרתי וחדשני. בהנחה ואתם כאלה, צרו קשר עם חברת גלאסי שמספקת פתרונות בדיוק עבור לקוחות כמוכם שמעוניינים בשדרוג מיוחד למטבח שלהם. לאחר התקנת הזכוכית המודפסת תרגישו על גג העולם.

זכוכית מודפסת למטבח – כמה סטייל ויופי בפריט אחד

זכוכית היא חומר גלם שידוע משכבר הימים. כבר בתקופת האבן השתמשו בני האדם בזכוכית ספציפית על מנת ליצור ראשים של חיצים חדים מאוד או עבור הכנת סכינים. אפשר ליצור זכוכית ממגוון גדול של חומרים אך רק חלק בשימוש כיום. הזכוכית הנפוצה ביותר נקראת "סודה ליים גלס" והיא עשויה ברובה מצורן דו חמצני. הידעתם שמכינים זכוכית מחול. כן כן החול שאתם מכירים. מערבבים חול, סודה וסיד, מחממים לטמפרטוקה של 1000 מעלות צלזיוס ומקבלים זכוכית. מזכוכית זו הראשונית ניתן להמשיך ולהפיק מגוון רחב של זכוכיות שונות. בחיפויי זכוכית למטבחים לרוב משתמשים בזכוכית מחוסמת שנעשית בתהליך מבוקר של חימום לטמפרטורה של 700 מעלות צלזיוס ומייד קירור מהיר באוויר. בצורה כזו מתקבלת זכוכית שחזקה פי חמש מהזכוכית הרגילה שאנו מכירים. תכונותיה של הזכוכית מדהימות וכשחושבים על זה אנו משתמשים לא מעט בזכוכית ועכשיו גם בצורה שמערבת סטייל ועיצוב. לזכוכית יש מראה מרשים ויוקרתי והיא מקרינה סטייל ויופי לחדר שבו היא נמצאת. אם בחרתם להתקין זכוכית מודפסת למטבח עשיתם החלטה נכונה. זכוכית מודפסת במטבח נותנת מראה ייחודי ומעודדת את כניסת בני הבית למטבח לבשל במקום להזמין עוד אוכל סיני או פיצה עם זיתים מוולט. כי כשנעים לנו במקום מסוים אנו רוצים לשהות בו יותר ולהיות בעשייה ואם זה במטבח אז לבשל אוכל בריא וביתי. ביחרו את ההדפס שיעשה לכם את זה ושתרצו לראות אותו בכל יום בבוקר כשתקומו ותכינו את הקפה שאתם אוהבים.

זכוכית שלא תמוחזר תתפרק רק לאחר מיליון שנים. זה לגמרי מטורף. אם אתם מתקינים או מחליפים חיפוי זכוכית אחד באחר צרו קשר עם חברת גלאסי שתדע מה לעשות עם הזכוכית העודפת שיש לכם. אל תשכחו שחשוב לשמור על הסביבה שלנו ואסור לזלזל בכדור הארץ. חברת גלאסי כאן על מנת לתת לכם שירות שלא תמצאו בכל מקום. בהצלחה.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
זכוכית מודפסת למטבח

עוד בנושא

חיפוי קירות פנים
חיפוי קירות פנים

חיפוי קיר הוא פתרון שמאפשר לכם להוסיף דוגמאות מדהימות, צבעים מרהיבים או נגיעות יצירתיות לקירות הבית או העסק שלכם. חיפוי

קרא עוד »

השאר פרטים ונחזור אליך

This will close in 0 seconds

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן