חיפוי קיר טלויזיה

כשהטלוויזיות הופכות לגדולות יותר ויותר, קיר הטלוויזיה הופך לנקודה בולטת ברוב הבתים המודרניים. כיום, מעצבי פנים רבים רואים בהתקנת חיפוי קיר טלויזיה הזדמנות מצוינת להתעמק בעיצוב המקורי של החדר. חיפוי קיר הטלוויזיה נבדל משאר קירות הבית מבחינת הסגנון שכן הוא מציב את הטלוויזיה על רקע יחיד. מצד שני, אם הקיר מאחורי הטלוויזיה מעוצב עם חיפוי בעל צורות והדפסים כלשהם, זה יביא פחות תשומת לב לטלוויזיה עצמה ויותר לקיר עצמו בהשוואה לקיר לבן רגיל. כדי לבחור נכון את החיפוי המתאים לקיר הטלויזיה שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים של חברת גלאסי, שזמינים עבורכם בכל עת.

מדוע כדאי לכם לשקול חיפוי קיר לטלויזיה?

אריחים, בטון, עץ, אבן, זכוכית, שיש ואריחים המדמים אותם בצורה מושלמת ואפשרות מעניינת במיוחד בדמות חיפוי אלומיניום, שניתן להזמין בכל עת גם בגימור דומה לחומרים טבעיים, כולם יכולים להיות בחירה מצוינת עבור חיפוי קירות והשלמת העיצוב הרצוי. חיפוי קיר טלויזיה מאפשר לכם יצירתיות בלתי מוגבלת, ומאפשר לכם לעצב את האווירה האידיאלית ולשדר אווירה של יוקרה בכל מקום שתחליטו להתקין את הטלויזיה וחיפוי סביבה. חשוב לבחור חיפוי לא רק איכותי, אלא גם מהיר ופשוט להתקנה.

טיפים להתקנת חיפוי קיר טלויזיה

  • חיפוי קיר טלויזיה עושה את הניקוי קל. ניתן לבחור גימור מט ולא מבריק, שלא ישקף אור וישבש את חווית הצפייה שלכם.
  • קיימים מגוון סגנונון עיצוב לחיפוי קיר טלוויזיה.
  • חיפוי כל קיר הטלוויזיה בגימור דמוי עץ בצבע המשלים את התפאורה יוצר אפקט מהמם.
  • הקיר שמאחורי הטלוויזיה שלכם יכול לתת אמירה, אז בחרו גוון נועז ומנוגד.
  • ניתן לכלול נורות LED מאחורי מסך הטלוויזיה כדי למשוך תשומת לב לחיפוי גם כשהטלוויזיה כבויה.
  • אם החיפוי לא מגיע לתקרה, עדיין תוכלו להשתמש בתאורת LED מאחוריה ומסביב, ליצור אפקט הדומה לזוהר החם של קמין.
  • קיר הטלוויזיה עשוי להיות בצבע שונה משאר הקירות ומכוסה בגימור דמוי עץ למראה מתוחכם.

אם אתם רוצים לוודא שחיפוי קיר הטלוויזיה שלכם יוצא בדיוק כמו שדמיינתם אותו, תוכלו להתייעץ ולקבל מגוון רעיונות על ידי ביקור באתר האינטרנט של חברת גלאסי.

חיפוי קיר טלוויזיה

אם נהיה לגמרי ישרים עם עצמנו, נגלה שאנחנו מבלים הרבה מאוד זמן מול הטלוויזיה, ותוך כדי צפייה, מול קיר הטלוויזיה. היבט זה לבדו מצדיק הוצאת כסף על חיפוי קיר טלוויזיה. זה לא סתם שבשנים האחרונות חיפויי קיר לטלוויזיה הפכו לאופנתיים ובעלי ביקוש רב כל כך. קיר הטלוויזיה עשוי להיות מעוצב במספר דרכים שונות הודות לכושר ההמצאה של מעצבי פנים, אדריכלים ויצרני חיפויים. בהתחשב במשמעות עיצוב הסלון לאווירת הבית, הרושם הראשוני של האורחים ועוד, ברור שקיר טלוויזיה מסוגנן הוא משהו שצריך שיהיה לכל בית.

חיפוי קיר טלוויזיה מעץ הוא בחירה עיצובית קלאסית

חיפוי קיר טלוויזיה באריחי קרמיקה ופרקט דמוי עץ המשמשים גם כאופציה לחיפוי וגם לריצוף הוא אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בעיצוב פנים מודרני. גימורים אלה משמשים כאשר המסך מותקן באופן קבוע בקיר. אתם יכולים לשמור על מבנה הקיר על כנו תוך השארת מקום להרכבת הטלוויזיה. השילוב של חיפוי כזה עם רהיטי עץ, לעומת זאת, אינו מומלץ מכיוון שהוא פשוט נראה יותר מדי מכביד על העין.

האם לבחור חיפוי מבריק או מט מאחורי הטלוויזיה?

בגלל המחיר הזול שלהם והעובדה שהם יכולים להשתלב בקלות בכל סגנון עיצוב פנים, לבנים הן בחירה מצוינת של חומר לקיר טלוויזיה. כמו כן, השימוש המודרני בבטון מאפשר להראות את המסגרת המבנית של הבנייה למטרות אסתטיות. יש לו מראה שהוא גם עכשווי וגם תעשייתי. לעומת זאת, חיפוי זכוכית בחיתוך לייזר נעשה בקפידה כדי להציע משטח חלק, מדויק וללא חיבורים נראים. ניתן להשיג גם אריחי חיפוי מיוחדים המשלבים עץ ובטון. קל להתאים חיפוי קיר טלוויזיה זה עם כל סגנון עיצובי ועם זאת לשלב גם יופי וחמימות טבעית בחלל. אם אתם מבינים כי הקיר הבן מאחורי הטלוויזיה שלכם לא מנוצל במלא הפוטנציאל שלו, כנראהש אתם צודקים, והגיע הזמן לבחור חיפוי קיר טלוויזיה שידגיש את ההעדפות העיצוביות שלכם ויציג את הסלון שלכם כחלל יוקרתי, ייחודי ומעוצב בטוב טעם מודרני. לפרטים נוספים, ליווי והכוונה בבחירת החיפוי המתאים, ניתן ליצור קשר עם חברת גלאסי.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
חיפוי קיר טלויזיה

עוד בנושא

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי קיר זכוכית למטבח חיפוי קיר זכוכית למטבח, לאמבטיה או לסלון הינו המענה המושלם עבורכם. לאורך השנים האחרונות, השימוש בחיפויים

קרא עוד »

השאר פרטים ונחזור אליך

This will close in 0 seconds

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן