החלל המרכזי בבית הוא המטבח ושווה להשקיע בו

חברת גלאסי מספקת עבודות חיפוי זכוכית למטבח בצפון ובשאר חלקי הארץ. קמת בוקר אחד, הסתכלת על בת הזוג שלך ואמרת לה, תקשיבי בא לי לחדש את המטבח שלנו ואני לא בטוח איך. היא הסתכלה עליך חזרה, הרהרה מעט וענתה, מכיר את הבתים האלה שיש בהם מן זכוכית כזו במטבח עם כל מיני הדפסים. ואז יחד פתחתם גוגל כתבתם חיפויי זכוכית והגעתם למקום הנכון – לחברת גלאסי שמרגע הרמת הטלפון אליהם, הרגשתם שהם אתכם ואתם איתם. מצאתם את הפתרון המושלם לשדרוג המטבח, ללא ספק.

חיפוי זכוכית למטבח בצפון – המטבח, החלל המרכזי בבית

המטבח הוא אחד מהחדרים הכי שוקקי חיים בבית. בבוקר אנחנו נכנסים להכין ארוחות בוקר או סנדוויצ'ים לילדים לגן או לבית הספר, מכינים לנו קפה במכונת הקפה או כזה שחור חזק ורק לאחר מכן מתחילים את היום. הצורך לחדש אותו מדי פעם הוא מובן לחלוטין שכן הוא חלל מרכזי שבו כל בני הבית שוהים זמנים ארוכים לאורך היום וגם הלילה לפעמים כשחוטפים איזה נשנוש בלי שאף אחד יראה. אז למה לא? אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לשינוי, צרו אותו. יש אנשים שלא רק שהתפקיד של המטבח לוקח הרבה מקום בחיים שלהם אלא גם הגודל שלו בבית תופס נפח לא קטן. בתים כאלה מתאפיינים במטבחים ענקיים שמכילים גם שולחנות אוכל גדולים. המפגשים המשפחתיים ולא רק אלה המיוחדים של סופי השבוע אלא גם היומיומיים של אחרי בית הספר נעשים במטבח על השולחן הגדול. כך יוצא מצב שהחלל של המטבח מהווה באמת חלל שהוא חשוב ומרכזי בבית. הילדים חוזרים מבית הספר, מתיישבים על השולחן במטבח ועושים שיעורי בית. אתם פותחים שם את הלפטופ ועונים למיילים או כותבים עבודה לקורס שלקחתם לאחרונה. אתם מוזגים יין לכוסות היין בערב הדייט הזוגי שלכם בדיוק שם ומארחים את החבר או החברה לקפה כשאתם יושבים בשולחן הזה בדיוק ומקשקשים. המסקנה- המטבח צריך להיות מקום שאתם אוהבים להיות בו ואם הגיע הזמן לשינוי עיצובי, לכו על זה. תוספת של חיפויי זכוכית תעשה לגמרי את העבודה ותוסיף נופך מעניין ושעושה כיף בלב.

למה אתם מחכים?

כבר הגעתם להחלטה שאתם רוצים חיפויי זכוכית בבית, אל תהיו שאננים והרימו טלפון לחברת גלאסי של לירן שטרן. צוות המומחים בחברה ישמח לתת מענה מלא לכל תהיותיכם בנוגע לחיפויי זכוכית בין אם אתם לא בטוחים באיזו זכוכית לבחור, כיצד מנקים אותה ולכמה זמן היא נשמרת. אז תרימו טלפון ותבדקו אותם, לא תצטערו.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
חיפוי זכוכית למטבח

עוד בנושא

חיפוי קירות
חיפוי קירות

רוב האנשים ישקלו רק לתלות תמונה או טפט כאשר שוקלים עיצוב קיר. עם זאת, ישנה עוד אפשרות מצוינת שלעתים קרובות

קרא עוד »

השאר פרטים ונחזור אליך

This will close in 0 seconds

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן